![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

Tento fešák bol vyrobený v roku 1964 pre leteckú spoločnosť Pan American,
aby slúžil na letisku v Rio de Janeiro ako "Cabin Crew bus", teda aby prepravoval posádky lietadiel po letisku medzi terminálom a lietadlom. V roku 1975 spoločnosť Pan Am otvorila novú leteckú
linku na trase New York - Budapešť a náš fešák sa tak dostal na starý kontinent. Posádky boli ubytované v hoteli Duna InterContinental na nábreží Dunaja v centre Budapešti. Vo foajé hotela bol
tiež umiestnený kiosk na predaj leteniek. Náš malý autobus tak prepravoval posádky lietadiel medzi hotelom a Medzinárodným letiskom Budapešť-Ferihegy (dnes Medzinárodné letisko Ferenca Liszta v Budapešti).
Vozidlo je 9 miestne v prevedení Samba De Luxe s 23 oknami a plátenou otváracou strechou. Jazda so šoférom je možná za dobrého počasia.
Predpokladané náklady na prevádzku: 120€/hod.
Minimálna doba prevádzky: 2 hod.
Našu Žabku vyrobili v nemeckom závode v roku 1975 a vo firme Westfalia do nej pridali kempingovú zástavbu so 4 miestami na sedenie a rovnako 4 miestami na spanie. Šantila po britských ostrovoch. Tam ju Martinko našiel, zachránil, skrotil, pohladkal a teraz sa o ňu staráme my. Chce to ešte trochu poumývať, učesať, troška manikúry... takže v tejto chvíli rezervácia Žabky nie je možná.
Predpokladané náklady na prevádzku: 100€/deň
Minimálna doba prevádzky: 4 dni
Vratná záloha: 500€
Vrátenie vozidla: do 18:00hod.
Československý závod AZNP Mladá Boleslav ju vyrobil v druhom štvrťroku 1979. "S" ako Standard - znamená, že vozidlo má základnú výbavu.
Okná vpredu sa dajú stiahnuť, klaksón trúbi, stierače stierajú a ostrekovače striekajú. K zážitku z jazdy viac netreba. Pre pamätníkov - áno, stále "vonia" ako Škodovka.
Je prakticky v pôvodnom stave, v dobrej kondícii.
V tejto chvíli si jazdu môžete objednať so šoférom mimo zimnú sezónu.
Predpokladané náklady na prevádzku: 30€/hod.
Minimálna doba prevádzky: 2 hod
Model s kotúčovými brzdami z roku 1975. Vzduchom chladený motor V8 tejto, pôvodne 6 miestnej limuzíne, náramne svädčí.
Sympatické zrýchlenie, komfortná jazda, luxusný dobový interiér - jednoducho paráda. Na svadbu aj na potulky starým mestom sa dá ísť za dobrého počasia určite štýlovo.
Predpokladané náklady na prevádzku: 100€/hod.
Minimálna doba prevádzky: 2 hod
V roku 1972 vyrobili v nemeckom závode tohoto - pôvodne žltého Chrobáka. Ku nám sa dostal už ako červený,
v takom "nijakom" - hoci pojazdnom stave. Jeho kondícia sa deň za dňom zlepšuje a mimo zimné obdobie si tak môžete vychutnať parádnu retro jazdu.
K šoférovi si môžu prisadnúť 3 osoby a hor sa na výlet alebo hoci aj do kostola.
Predpokladané náklady na prevádzku: 60€/hod.
Minimálna doba prevádzky: 2 hod